niedziela, 28 lipca 2013

Studia...

Hey :)

 Tytuł posta pewnie Was zdziwił. Nie do końca jednak jest tak jak myślicie " pewnie zrezygnowała z programu i poszła na studia". Owszem od października będę studentką UJ. Nie oznacza to jednak, że zrezygnowałam z wyjazdu. Z bardzo ważnego i osobistego powodu ( nic się złego nie stało, jeśli o to chodzi:) muszę zostać w Polsce do ok połowy grudnia. Jak też wiadomo nie ma sensu jechać w grudniu- największy podatek. Zmieniłam datę wyjazdu na styczeń 2014. Zobaczymy jak to się poukłada. Kierunek ciekawy- Kulturoznawstwo ze specjalnością: teksty kultury. Myślę, że może być ciekawie... Jedna z moich najlepszych przyjaciółek chce jechać jako au pair po  maturze w przyszłym roku ( tak to o tobie - Natalia <3) nie głupim pomysłem było by jechanie z nią. Haha, zawsze jeden rok studiów byłby ukończony. Nie będę Was i siebie smucić dłużej niż ten rok nie chce marnować na tym kierunku ale uważam, że jeśli kiedykolwiek chciałabym iść na studia w UK/US łatwiej było by się dostać z dobrymi ocenami po 1 roku studiów na UJ. Na razie nie wiem co z tego wyjdzie na pewno do Grudnia zostaję tu. Od 10.06 mam otwarty room w APIA ale żadnego matchu nie było. Dziś powinnam skończyć moją aplikację w CC bo przez dłuższy okres nie mogłam się zalogować. Zobaczymy co się wydarzy.

W lipcu byłam na obozie językowym i to był super czas i oczywiście DUŻOOO angielskiego <3
W sierpniu jadę na warsztaty teatralne do Poznania. Więc jakby ktoś miał ochotę się spotkać to 12.08 od godziny 4 rano do ok 12. Jestem wolna :)

Buziaki,
Eveline :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz