poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Pytania z interview z APIA

Jakiś czas temu byłam z moją przyjaciółką na jej inteview w APIA. Poszłam z nią bo mialam kilka pytań do tej konsultantki :) Tak więc zapisałam sobie kilka interesujących pytań żeby lepiej wypaść, kiedy przyjdzie na mnie czas ;D Oto kilka z nich:
  1. Dokąd jeździsz samochodem? Jak często?
  2. Jak wyobrażasz sobie twój idealny rok w US?
  3. Co byś robiła z dziećmi? - wydaje mi się, że jak ktoś odpowie " play games" to tak trochę słabo więc radzę sobie i wam, żeby nauczyć się  nazwy jakiś interesujących gier  czy zajęć z dziećmi.
  4. Jakie są twoje mocne i słabe strony?
  5. Gdzie miałaś styczność z dziećmi  i co z nimi robiłaś?
  6. Czy masz jakieś szczególne uzdolnienia, które mogłyby zainteresować hostów? (np. gra na pianinie, języki obce itd. )
  7. Jakie są twoje cechy charakteru?
  8. Co byś zrobiła, gdyby dziecko/dzieci były niegrzeczne?
  9. Dlaczego chcesz być au pair?
  10. Co jest/może być najtrudniejsze w opiece nad dziećmi?
  11. Jaka powinna by  twoja idealna rodzina?
  12. Dlaczego rodzinka powinna Cię wybrać?
  13. Czy uczysz się gdzieś angielskiego?
Mam nadzieję, że komuś te pytania pomogą :) 
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Mnie pytali, co bym zrobiła jeśli dziecko miało by za godzinę wizytę o dentysty, a zaczęło by płakać i nie chciałoby iść, pytała o opinię ludzi, którzy wypisywali referencje na temat mojego wyjazdu, jakie mam doświadczenie w pracy z dziećmi. :)

    OdpowiedzUsuń