sobota, 30 czerwca 2012

Hey :)
 Dawno nie pisałam za co bardzo przepraszam...
Wakacje zaczęłam nocowaniem u przyjaciółki i oglądaniem super filmu o marzeniach.
"Wygrane marzenia"("Coyote ugly"). Film mogę polecić, ale na pewno większość z Was już go oglądała.
Właśnie jestem w trakcie pisania listy rzeczy na obóz, na który jutro jadą z tą oto przyjaciółką,Kasią :)
 Obóz ma miejsce w  Czchowie, gdzie nauczycielami będą amerykanie - więc nie mogę się już doczekać <3
Tak więc do 12 lipca mnie nie ;/
Wieczorem najgorszy koszmar wyjazdów czyli pakowanie ale dam radę :D I hope xd
Tak więc życzę Wam udanych wakacji <3 nie ważne czy w Polsce w US czy gdziekolwiek indziej.

Bye :*

4 komentarze:

  1. to ja życze udanych akacji też, jeśli chodzi o filmy to polecam "MR Nobody'pożądnie zrył mi banie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki xd na pewno ogladne a dziś sluchalam twojego wywiadu ;)

      Usuń
  2. Dziękuję, dziękuję ;) napisz coś więcej co u Ciebie teraz słychać bo zamilkłaś na długo.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :( Parę dni temu zabrałam się za pisanie posta ale jakoś tak nie mogę go skończyć ;/ale dzisiaj na pewno go dodam :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń