poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Obóz :*

Hey :* Dawno nie pisałam... bo zdjęć z obozu nie miałam.Piszę tego posta chociaż i tak nie mam tego najważniejszego... ale damy radę :)
Otóż najwcześniej z wszystkich obozowiczów poznałyśmy kadrę (tz. ja i moja przyjaciółka Kate :)),gdyż jednym z opiekunów ze strony polskiej był nasz znajomy.
A więc od początku...
Poznałam Amerykanów na wspólnym obiedzie na ul.Sławkowskiej.Jak na razie nie było nic trudnego (mimo, że byłam zdenerwowana to umiałam się jeszcze przedstawić).
Po obiedzie razem z Kate i naszym znajomym odwiedziliśmy Bonarkę.
Kiedy dojechaliśmy już na miejsce obozu- Czchowa, oni już tam byli i wtedy pojawiło się najtrudniejsze pytanie obozu; " Z którą z Amerykanek byś w pokoju?".
Wybrałyśmy Molly, która wydawała nam się nie wiele starsza od nas i bardzo bardzo miła i tak o to szybko minęły 2 tygodnie.
  Dokładnie nie pamiętam co robiłam w poszczególne dni, poza  tym nie chciałabym Was zamęczyć.
Spełniłam jedno ze swoich marzeń i zagrałam w BASEBALL i kickball z Amerykanami :D.Niestety jeszcze nie mam zdjęć ;/
  Na "lekcjach" angielskiego masakrycznie się nudziłam bo rozwaliłam test, który był na początku obozu.Tak więc kiedy już skończyłam zadanie, które było dla mnie bardzo proste czytałam książkę albo rozmawiałam z Amerykanami.
  Dwa dni przed zakończeniem było ognisko, na którym oczywiście nie mogło zabraknąć marshmallow.
Na koniec kilka zdjęć :)
Pozdrawiam Was i jeszcze raz przepraszam, że tak długo nie pisałam ;/

Molly,Ja, Weronika,becky i Deborah

Wszyscy :)

Kasia i Ja :)

Pizza w Krynicy xd

Becky,Molly,Ja,Kasia i Deborah :)

Ja,Molly i Kasia

Kasia,Molly i Ja  <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz