poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Prawo jazdy :D i inne...

Hey :*
 
  Jakieś 2 tygodnie temu zapisałam się na kurs prawa jazdy.
Nie wiem ile osób powiedziało mi, żebym powiedziała im kiedy mam pierwszą jazdę bo nie będą z domu wychodzić :p to prawda roztrpana jestem ale DAM RADĘ.W końcu czego się nie robi dla wymarzonych Stanów?! :D No włanie...
We środę mam ostatnią teorię a potem do samochodu.
Dzisiaj kilka godzin siedziałam i robiłam ćwiczenia, kto ma pierwszeństwo i inne pierdoły.


Do ostatniego posta dodam, że to słynne "How are you" słyszałam ok 20 razy na dzień do czego później się przyzwyczaiłam:) ale ogólnie to jest urocze.
Pewnego wieczoru rozmawiałam z jednym z amerykanów o....US i na koniec obozu dał mi bryloczek z Chicago:).Od Molly na zakończenie obozu dostałam super balsam do ust, który chyba nigdy się nie kończy.:D



Jak bym tylko mogła to bym tam wróciła....

Dzisiaj zakupiłam mojego pierwszego dolara w życiu :D Cieszyłam się jak dziecko.W końcu w czegoś trzeba ;D


 Jutro idę do "nowego" przedszkola, który ma dyżur w sierpniu.Postanowiłam tam chodzić cały sierpień przez jakieś 5godzin dziennie.Jutro będę wszystko wiedzieć ale chciałabym jakoś od 9 rano chodzić bo skoro i tak ten czas w domu bym zmarnowała to wolę go spędzić w przedszkolu...Mam nadzieję, że dam radę...

Ok, idę spać.Mam nadzieję, że 2 posty starczą na jeden dzień.
Trzymajcie się cieplutko
 bye :)




3 komentarze:

  1. życzę powodzenia w zdobywaniu prawka! A jak wybór agencji i wypełnianie aplikacji Ci idzie? Widziałam coś o CC pisałaś, wypełniasz już aplikację czy byłas tylko orientacyjnie?
    Ja również planuję w 2013 roku jechać, mniej więcej w terminie takim jak ty :) Życzę powodzenia w postanowieniach i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Megi :) dziękuję.Na razie nie mam czasu, żeby myśleć o aplikacji, chodzę do przedszkola i próbuję historię ogarniać.
    Spróbuję w 2 agencjach w APIA i CC. :)
    Megi, jakbyś miała ochotę to napisz do mnie na gg: 28096372
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń