wtorek, 21 sierpnia 2012

Czy wiecie,że?

Hey :)zauważyłyście,że program w CC podrożał z 1490 na 1990 ???????!!!!!!!!!! to samo się stało z ubezpieczeniem rozszerzonym... ciekawe dlaczego.. ;/
Jak na razie w takim wypadku mam ochotę całkowicie zdecydować się na APIA...
Co tam u mnie? Przedszkole,znajomi i tak w kółko ale jest jedna nowość.
Zmieniła się u mnie w grupie pani przedszkolanka i jest super miła,cały czas z nią gadam.Począwszy od tematu o dzieciach kończąc na polityce.Te nie całe już 2 tygodnie wydaje mi się, że będą bardziej udane :)
 Z tego miejsca poraz kolejny dziś chciałam złożyć serdeczne życzenia mojej przyjaciółce - Michelle <3 Wszystkiego najlepszego 18-stko :)

4 komentarze:

  1. Ojjj wiemy... U mnie na blogu też można było poczuć oburzenie, oczywiście nie omieszkałam napisać do CC a tam mi odpowiedzieli że nie są do niczego zobowiązani (do informacji też) i mogę wybrać inną agencję :/ W ogóle bardzo niemiły ten mail był i chyba zmienię agencję na APiA bo możliwe że uda mi się załapać na ten program bardziej zaawansowany z wyższym wynagrodzeniem :D Ale muszę zadzwonić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego ja jestem za Gawo, ewentualnie Prowork.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo masakra, teraz to dopiero widać różnicę w cenie...

    OdpowiedzUsuń