poniedziałek, 3 września 2012

Zdjęcia

Cześć :*
  Jestem dziś bardzo szczęśliwa.Co prawda nie z powodu, że rozpoczął się nowy rok szkolny ale dlatego,
że mam już referencje na 200 h :D i jestem bardzo szczęśliwa, że nie muszę się już o to martwić.
Zrobiłam trochę zdjęć do aplikacji w przedszkolu :)
  Zrobiłam sobie zdjęcie do paszportu bo stary stracił termin ważności i jutro idę składać papieru. (btw. może ktoś wie ile trzeba czekać na paszport?)
  Mam już 10h jazd samochodem.Wydaje mi się, że idzie mi coraz lepiej.Przynajmniej już teraz pamiętam, że jak się zatrzymuję, to muszę zmienić bieg na 1 :D Moja inteligencja :)





















 Dzieci mnie polubiły i dały mi trochę rysunków, które narysowały :) Nie wiem jak Wam ale mnie się podobają.
 To dzisiaj na tyle, buziaki <3 i miłego dnia jutrzejszego

4 komentarze:

  1. Gratuluję 200h, ja dziś zamknęłam moją aplikację.
    A na paszport teoretycznie miesiąc się czeka, ale u mnie był np po 5 dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekałam coś koło 2 tygodni, ale niby zawsze mówią, że będzie po miesiącu. Pamiętam że mi pani powiedziała że można na jakiejś stronie sobie sprawdzić czy już jest.
    Gratuluje zdobycia referencji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jest taka strona, musisz szukać z końcówką gov ja własnie dzięki temu dowiedziałam się tak szybko :) PS. to samo z prawkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dokladnie mam takie same odczucia. Jak dla mnie jest nienaturalna i nierealna. Chociaz moze tak naiwna i zakochana, ze nie dostrzega pewnych faktow. Mnie ksiazka tez wciaga bo chce wiedziec co bedzie dalej i dalej ;p mama nadzieje, ze tym sposobem nie nabede kolejnych dwoch ksiazek ;p

    OdpowiedzUsuń