czwartek, 10 maja 2012

        Cześć :)
  Kilka dni wcześniej zrobiłam sobie listę przedszkoli całorocznych i domów dziecka wraz z  telefonami 
Oczywiście wolałabym przedszkole niż dom dziecka, chociaż na pewno tam bardziej przydałaby się moja pomoc ale nie wiem czy dałabym radę psychicznie.
 Więc dzisiaj zaczęłam dzwonić. Pierwszy telefon przypadkiem był do pewnego domu dziecka w Krakowie gdzie stwierdzili, że mnie nie potrzebują bo mają już dużo wolontariuszu.Pomyślałam ok, dzwonimy dalej... :)
Słuchawkę odbiera bardzo miły kobiecy głos.
-Przedszkole **** .W czym mogę pomóc?
-Szukam wolontariatu na wakacje.Czy mogłabym go odbyć u Państwa w przedszkolu?
-Oczywiście, a będziesz potrzebowała jakiegoś zaświadczenia?
-Tak
-W jakim celu?
-Za rok zamierzam jechać jako opiekunka do US i potrzebuję referencji.
-To tak na potwierdzenie widzę.Ile masz lat?
- Za 3 tygodnie 18
- To nie będzie żaden problem.W naszym przedszkolu dyżur prowadzimy w sierpniu,a nie przepraszam w lipcu
Zrobiłam dziwną minę bo od 2 do 12 lipca jestem na obozie językowym z amerykanami ( na co już się doczekać nie mogę <3
- W lipcu to tak od połowy bym mogła bo od 2 do 12 jestem na obozie językowym ale od 13 mogę przychodzić codziennie.
-Jeśli byś chciała możesz zacząć w czerwcu. W czerwcu mamy czynne od 6 do 18 a w lipcu od 6 do 16.
-Mam niedaleko szkołę wiec mogłabym przychodzić w czerwcu również.Jak tylko ogarnę wszystko czasowo to za niedługo się odezwę.
-Proszę zadzwonić, jak będziesz zdecydowana.
-Ale ja jestem zdecydowana, odezwę się pod koniec miesiąca.
-Dobrze, do widzenia /x2


    Tak więc mam nadzieję, że was nie zanudziłam tą rozmową ale traktuję tego bloga jak pamiętnik a wiem, że kiedyś będzie to śmiesznie wspominać. 
Tak więc znalazłam przedszkole. Ze szkoły to jakieś 15 min tramwajem ale ode mnie od domu to z 1 h 
( tak, codziennie tak do szkoły dojeżdżam :P).Ale czego się dla marzeń nie robi? 
   Dziś oprócz szukania przedszkola pomagałam mojej kuzynce w angielskim ustnym i robiłam za egzaminatora.Było przy tym dużo zabawy :) 
   Życzę Wam udanego jutrzejszego dnia, a dla maturzystów dobrze napisania kolejnej matury xd 

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że znalazłaś miejsce na wolontariat. :)
    Chciałam być przedszkolanką, ale potem zdecydowałam że jednak nie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm nie wiem czy mój poprzedni komentarz się dodał, ale super chcesz nabyć doświadczenie przed wyjazdem ;-)

    OdpowiedzUsuń