poniedziałek, 21 maja 2012

Za dziecinna?

Cześć :)
Przepraszam, że dawno nic nie pisałam ale miałam straszny czas w szkole, a że niestety rozchorowałam się dziś to mam więcej czasu.To w końcu napiszę o mojej perfect host family. 
Ale ten post nie o tym. Rozmawiałam sobie dziś z moją ciocią, która stwierdziła, że program au pair jest dobry ale ja jestem za dziecinna, żeby od razu po liceum jechać w wielki świat, po pierwszym roku studiów to wg. niej najlepszy czas.
Dowody?
-nie domyślam się, że trzeba coś posprzątać w domu - trzeba mi  powiedzieć...przez co host rodzina mnie wyrzuci "bo oni potrzebują kogoś zdecydowanego" 
-"a jeśli stanie się coś dzieciom to pójdziesz do więzienia"
Rada?
- powinnam zostać na 1 rok studiów i na drugim wziąć dziekankę.
Moje zdanie?
Nie rozumiem co w tym złego, że się nie domyślałam, że nie wiem w jakiej temperaturze się pierze firanki (uprałam w 90 stopniach kiedyś tam ;P). Nie wydaje mi się dobrym pomysłem branie dziekanki bo jak coś zaczynam to chce to skończyć a nie zamierzam czekać 6 lat na USA, które jest moim MARZENIEM!
Ogólnie nie przejmuję się opinią ludzi, ale z rodziną tak niestety (albo stety) nie działa.... 
Może oszalałam ale każdego dnia budzę i myślę " jeszcze tylko rok" ... ;D wiem, że jak nie pojadę po maturze to może stać się tak, że w ogóle nie pojadę czego bym sobie nigdy nie wybaczyła... 

5 komentarzy:

  1. Jasne, że jedź za rok :) Studia zawsze możesz zacząć jak wrócisz :) A przed kolejnymi, żmudnymi latami nauki przyda się rok odpoczynku hahaha :P I spełnienie jednego z marzeń ;)
    Musisz trzymać na swoim a rodzina w końcu zrozumie, że to nie jakiś kaprys tylko coś o czym od dawna marzysz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widze, ze Krakowianka :) musze powiedziec ze masz wyjatkowe szczescie ze mieszkasz w tym miescie, kiedys to bylo moje marzenie :)

    jelsi chodzo o niedziele to ja niesttey jade tylko na dzien ( bo w pon szkola) i w krakowie bedziemy kolo 9 pozniej jedziemy do siostry do domu i do kosciola na msze, po mszy jakis wspony obiad i o 16 mamy autobus wiec niestety nie znajde czasu :(

    widze ze za rok chcesz byc au pair to moze w innym miejscu bedzie dane nam sie spotkac :D
    pzdr :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś chciałam jechać jako Au Pair przed studiami, ale potem stwierdziłam że to głupota i będę wtedy za młoda i mało doświadczona. Po studiach możesz jechać spokojnie, będziesz już znać się co nieco na tym dorosłym świecie i wiedzieć coś o życiu bardziej i głębiej. Dla mnie zdecydowanie powinnaś jechać po przynajmniej pierwszym orku studiów. To tylko moje zdanie. Wybacz jeśli popsułam Ci plany.marzenia. Nie sugeruj się moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A moim zdaniem pierwszy rok studiów nic nie da, jak już to po licencjacie jedź, ja tak zrobiłam, fakt faktem studiuje kierunek mega beznadziejny, żeby studiować, ale czas spędzony ze znajomymi z uczelni, wspólne imprezy i dużo nowych doświadczeń upewniły mnie w tym, że dam radę. ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń